TINTLAM

a604a749b08702df8545b6a0bec5fe6d.jpg


Sosem voltam biztos benne

De azért mindig sejtettem
Miért gyűlöltök
És néztek levegőnek
Diadalittasan

Apró győzelem ez
Csupán porszem
Életünk megannyi céltalan
Harcának
Árnyékában

Mégis izzásig hevít
Egy ártatlan pillanatot
Amit máskor talán
Mindketten
Futni hagynánk

Gyűlölj hát
Én sem tennék másként
A helyedben
Sőt
Akár veled is nevetek
Ingyen

Kacagjunk
A sorson
Mert
Akárhogy pörgött a kocka
Én minden alkalommal
Veszítettem
Néha téged
Gyakran önmagam

És bárhogy ítél majd a hajnal
A történet végén
A világ úgyis túl üres
Ahhoz
Hogy mindketten
A keblünkre öleljük

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://joeperry.blog.hu/api/trackback/id/tr6113789374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása