Szenvtelen

i-hate-that-i-love-you-quote-1.jpg


Én t
ekertem
Utánad a halálba
Minden éjjel
Önként
Én nyeltem a könnyeket
Mikor átkoztál
Joggal persze


Talán nem is emlékszel
De forró étellel
Dobáltál
És közben
Gyűlölhettünk volna
Mást is
De te engem választottál

Én voltam
A bűntudat
Akit leköptél
Akire rátörted az ajtót
És mikor
Miattad szenvedtem
Te csak tovább
Ütöttél

Óh, mennyire
Tudnálak
Feledni
Ha közben nem
Szeretnélek
És nem cipelném
Ugyanazt a keresztet

Bár újra marnának
Azok az éjjelek
Mikor hajnalig vigyáztam rád
De most én nevetnék
Bolondul
Nincstelen
Nekem csak ez maradt

Sosem öleltél át
És én sem téged
Mindent elrontottunk
Amit lehet
És mégis
Szeretlek
Szeretlek
Szeretlek

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://joeperry.blog.hu/api/trackback/id/tr213881976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása