#101

screen-shot-2015-01-09-at-11_05_16-pm.png



Tegyük fel

Hogy minden okkal történt
Aznap
Mikor szánalmas életem
Végleg
Félresiklott

Tegyük fel
Hogy nem reszkettem
Zokogva
A fájdalomtól
És nem kértem
Őrült táncra a halált

Bár minden percben
Annyira
Szerettem volna
Benneteket
Ahogy ti engem
Bármikor

Akkor talán
Nem jutok
Arra a pontra
Hogy átfagyva kínzom
A reggelt
Ami sosem ébreszt
Reménnyel

Tudom
Szokás
Hogy a halálraítélt
Utolsó sétája előtt
Kegyes gesztust
Gyakorolnak
A hóhérai

Így
Ebben a néhány percben
Végre
Emberebbnek érzik
Önmagukat
Annál a szerencsétlennél
Aki kezükbe helyezi
Az életét

Vékony jégen táncol
A választás
Megannyi sors között
Bármily gyorsan
Sújtson is le
Az ítélet

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://joeperry.blog.hu/api/trackback/id/tr9813713208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása