Elveszett Dalszöveg II.

good-morning-dawn-dew.jpg

Nem hittem abban, hogy egy angyal majd megvált a semmiért
Lehunyt szemmel elfogadtam, ha a hajnal álmot ígért
Kimondatlan, összegyűrve hagytam veszni a szót
Mit tehettem, tűzbe dobtam, kizárva minden jót

Menj, hagyd hátra, mi bánt
Tiltott percünk táncot lejt
Ne szenvedd azt, ami fájt

Száz szürke felhő, mégis áttör rajtuk a nyár
Ne akarj csak a perccel szállni, lesz még szív, aki vár
Hatalmas a cél, ha egyszer még küzdenél valakiért
Sodorjon céltalan, nélküle nem hagy el a remény

Címkék: vers dal

A bejegyzés trackback címe:

https://joeperry.blog.hu/api/trackback/id/tr647273625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása