Fáj

Johnny Cash - Hurt
(Fáj)

 
Ma megszúrtam magam
Hogy tudjam, érzem még,
A fájdalom az egyetlen
Mit érezthetek rég

A tű felszakít,
Egy régi, ismerős érzés
Eltüntetné a múltat
De bennem itt él még

Mondd, mivé lettem?
Öreg barátom
Végül mindenki elmegy,
Kit egykor ismertem

Tiétek lehet,
Szennyes birodalmam, mind
Veszni hagylak titeket
Megsebzek mindenkit

Töviskoronámat viselem,
Hazugságaim trónján ülök
Bukott terveimmel telve
Nem menekülök

Lent, az idő mocskában,
Tovatűnnek a gondolatok
Te más emberré válsz
Én még mindig itt vagyok

Mondd, mivé lettem?
Öreg barátom
Végül mindenki elmegy,
Kit egykor ismertem

Tiétek lehet,
Szennyes birodalmam, mind
Veszni hagylak titeket
Megsebzek mindenkit

Ha újrakezdhetném,
Millió mérföldre innen
Önmagam maradnék
Megtalálnám a helyem...

Címkék: dal

A bejegyzés trackback címe:

https://joeperry.blog.hu/api/trackback/id/tr223126606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása