Dal a hangulatomhoz

Bon-Bon - Soha Nem Mondtam El


Soha nem mondtam el, amit régóta érzek,
Azt, hogy nélküled más lennék...
Soha nem mondtam el, de most hallgass meg kérlek,
Nagyon jó az, hogy itt vagy még...

Futunk, mint a nagy folyók, rohanunk egy vágy után,
Amit majd elérhetünk talán...
Pedig nincs is óceán, minek kergetnénk tovább,
Hiába egy életen át...

Soha nem mondtam el, amit régóta érzek,
Azt, hogy nélküled más lennék...
Soha nem mondtam el, de most hallgass meg kérlek,
Nagyon jó az, hogy itt vagy még...

Futunk, mint a pillanat, pedig bőven van idő...
Ez a perc még tetten érhető...
Mire kéne várni még, hova kéne menni még,
Ha néha egy szó is elég...

Soha nem mondtam el, amit régóta érzek,
Azt, hogy nélküled más lennék...
Soha nem mondtam el, de most hallgass meg kérlek,
Nagyon jó az, hogy itt vagy még...

Amíg a hangod ébreszt fel,
Nekem nem számít más...
S tudom, hogy ennél több nem kell...

Soha nem mondtam el, amit régóta érzek,
Azt, hogy nélküled más lennék...
Soha nem mondtam el, de most hallgass meg kérlek,
Nagyon jó az, hogy itt vagy még...

A bejegyzés trackback címe:

https://joeperry.blog.hu/api/trackback/id/tr362274291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása