A mennyek kapuja

China - Gates Of Heaven
(A Mennyek Kapuja)


Van ki bősz, ki nagydarab
Más oly szelíd és hallgatag
S nincs arra szó, hogy mi vár
Vajon átlépünk-e a mennyek kapuján

Mert örökké senki sem él
Miben örömöd leled, úgyis véget ér

A mennyek kapujához léptem
Hangod ha szólít, célba értem
Ha kell, örökké várok rád
Baj engem úgysem érhet már
Tudom, csak te vársz rám odaát

Mert úgy hiszem, ha eljő a vég
És lelkem kész elhagyni testem börtönét
Kezem fogod, s elindulunk
Míg a mennyben végül újra találkozunk

Hisz csak az idő tart örökké
Miben örömöd leled, úgyis véget ér

A mennyek kapujához léptem
Hangod ha szólít, célba értem
Ha kell, örökké várok rád
Baj engem úgysem érhet már
Tudom, csak te vársz rám odaát

Ha nincs már választás
Sorsod elrendelt
Szívem csak rád vár
Megőrzöm emléked

A mennyek kapujához léptem
Hangod ha szólít, célba értem
Ha kell, örökké várok rád
Baj engem úgysem érhet már
Tudom, csak te vársz rám odaát

Címkék: dal

A bejegyzés trackback címe:

https://joeperry.blog.hu/api/trackback/id/tr942085192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gunner 2011.02.21. 23:41:21

Köszönöm szépen joe!

Nyugodj békében Artúrkám, örökké emlékezni fogok rád! Szeretlek nagyon!
süti beállítások módosítása