Munka Hőse III.

future-of-work-blog-hero.jpg



Oké

Ma tényleg nem dolgoztam
Csak elméletben
De úgy nagyon
És majd beleizzadtam
Hogy végre
Felébredjek

Végül nem mentem
Mert
Nem hívtak
Ha meg bárkitől azt hallod
Hogy igen
Akkor hazudik
Mert nem is csörgött
A telefonom

Csak valamikor délelőtt
De akkor meg
Aludtam
Most mit tudtam volna
Csinálni
Mikor eleve
Hajnalig vártam
Hogy hívjanak
Türelmesen

És ez már
Nem az első nap
Hogy várok
És izgulok
Hisz annyi helyre jelentkeztem
Hogy szinte belerokkanok
De nem hívnak
Nem hívnak
Nem hívnak

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://joeperry.blog.hu/api/trackback/id/tr7716344150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása