Munka hőse II.

lazy-woman-sleeps-bed-with-laptop-her-knees-sleeping-cat-nearby_90756-672.jpg


Nem hívtak

Ma sem
Pedig azt ígérték
Mondjuk nem beszéltem velük
De tudják a számom
Asszem

Nem is baj
Mert holnap
Úgyis írni akarok
Egy másik helyre
Bár nem biztos
Hogy lesz rá időm

De ha nem holnap
Akkor hétfőn biztos
Azzal kezdek
Ez a legfontosabb
Most
Hogy végre ráérek

Egyébként képzeld
Ha majd megyek
Tökjól fogok keresni
Mármint
Ahhoz képest
Mintha nem mennék

Olvastam is
Hogy így éri meg
Nyomni kell
Mármint én még nem voltam
De majd ha megyek
Érted

Hallom
Mindjárt felveszem
Csak még ezt megnézem
Tökjó az órabér
Igaz csak jövő hónaptól keresnek
De szerintem megvárom

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://joeperry.blog.hu/api/trackback/id/tr9316289482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása