Kérdés

5-things-parents-hate-about-their-child.png

Hol voltatok
Amikor
Szinte
Halálra fagytam
Egy októberi reggelen

Egyedül
A folyóparton
Menekülve mindentől
Amit tőletek
Tanultam

Hol voltatok
Mikor senki sem várt reggel
És az alkohol
Volt
Az egyetlen
Támaszom

Hol voltatok?

De most persze
Itt vagytok
És az egyetlen
Tanulság
Ami tőletek telik
Csupán egy közhely

Én persze
Sosem voltam szülő
És ha minden jól megy
Nem is leszek
De egyet megtanultam

Nem fogok hazudni
Senkinek
Még
Szeretetből
Sem

Nektek pedig
Sok szerencsét
Biztosan lesz majd
Aki
Pont.
Annyira.
Tökéletes.
Mint.
Ti.

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://joeperry.blog.hu/api/trackback/id/tr416234642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása